Skip to main content
SU

Fakulteit Opvoedkunde

Fakulteit Opvoedkunde by Universiteit Stellenbosch was een van die eerste fakulteite by die Universiteit en is die oudste opvoedkunde fakulteit in die land.

Ons visie

Fakulteit Opvoedkunde se visie is om onomwonde erken en gerespekteer te word as 'n toonaangewende en betrokke navorsingsgedrewe opvoedkunde fakulteit.

 

Ons onderskeidende kenmerke:

Ons Fakulteit Opvoedkunde staan ​​uit vanweë sy kenmerkende mengsel van veeltalige onderrig, inklusiewe onderwyspraktyke en hegte globale vennootskappe.

Hierdie benadering tot interdissiplinêre onderrig en navorsing gaan verder as konvensionele skoolomgewings en stel studente in staat om nuwe en vindingryke maniere te ontwikkel om kurrikulum-, sielkunde- en beleidsteorieë te verbind.

Toegewyde sentrums, soos die Sentrum vir Hoër en Volwasse Onderwys en die Universiteit Stellenbosch Sentrum vir Pedagogie, werk saam met die drie departemente om leer oor ouderdomme en kontekste uit te brei. Dit stel ons in staat om aanpasbare opvoeders te koester wat diep betrokke is by plaaslike gemeenskappe terwyl hulle tred hou met internasionale navorsing en beste praktyke, wat uiteindelik 'n meer billike en dinamiese onderwysomgewing vorm.

Ons voorgraadse programme:

Ons fakulteit bied twee voorgraadse onderwysprogramme aan:

  • BEd Grondslagfase-onderwys: Berei studente voor om leerders in Graad R tot 3 te onderrig, met sterk fokus op basiese taalvaardighede, wiskunde en leerontwikkeling.
  • BEd Intermediêre Fase-onderwys: Lei studente op vir Graad 4 tot 6 onderrig, met die opsie om in ’n spesifieke vakrigting te spesialiseer.

Beide programme kombineer teoretiese en praktiese leer.

Ons nagraadse programme:

Gegradueerdes kan nagraadse grade in kurrikulumontwikkeling, onderwysbeleid of opvoedkundige sielkunde volg. Nagraadse aanbiedinge sluit in honneurs-, meesters- en doktorsgrade wat ontwerp is om kennis in gespesialiseerde velde te verbeter.

Ons Departmente

Students in a lecture room.

Ons bied drie dinamiese studierigtings aan, wat elk 'n belangrike aspek van onderrig, leer en navorsing aanspreek. Saam ondersoek hulle hoe om betekenisvolle kurrikulums te ontwerp, menslike potensiaal te ondersteun en die kruispunt tussen onderwys en maatskaplike vooruitgang te verstaan. 

  • Kurrikulumstudies - Fokus op kurrikulumontwikkeling, onderrigstrategieë en vakspesifieke kundigheid.
  • Opvoedkundige Sielkunde - Ontwikkel programme om menslike potensiaal in skole en gemeenskappe te ondersteun.
  • Opvoedkundige Beleidstudies - Ondersoek die kruispunt van onderwys, ontwikkeling en demokrasie.
  • SUNCEP - Onderwyser Professionele Leer, Leerderverbetering, Universiteitsvoorbereidingsprogramme, en Navorsing

Fakulteitstories

Ontdek stories van ons strewe na impakvolle oplossings, die bou van leergemeenskappe wat die nuutste tegnologieë benut, en ons uitsonderlike mense.

Kontakte

Kantoor van die Dekaan
Prof Mbulungeni Madiba
[email protected]
+27 21 808 2258

Kantoor van die Visedekane: Navorsing
Prof Liezel Frick
[email protected]

Kantoor van die Visedekane: Onderrig en Leer
Prof Oscar Koopman
[email protected]

Kontak ons