Skip to main content
SU

Fakulteit Opvoedkunde

Internasionaliseringsaktiwiteit in Fakulteit Opvoedkunde

 Internasionale STE*M: STEM vir Almal-konferensie: 2024 en 2026

Die eerste Internasionale STE*M-konferensie, aangebied deur Fakulteit Opvoedkunde in samewerking met KU Leuven, België as deel van die TEN-netwerk, was 'n groot sukses. Die geleentheid, wat van 11–13 September 2024 gehou is, het talle nuwe netwerkgeleenthede bevorder en bestaande vennootskappe versterk, wat entoesiasme onder afgevaardigdes vir toekomstige konferensies van hierdie aard aangewakker het.

Die program het insiggewende werkswinkels voor die konferensie ingesluit, soos "Bemagtiging van STEM-onderwysers met KI: 'n Praktiese KI-ervaring vir STEM-onderwysersondersteuning" en "Bou 'n sonkrag-aangedrewe mobiele laaier!". Die konferensie het gedagteprikkelende hoofredes deur toonaangewende kundiges uitgelig, insluitend Dr. Ir. Hanne Deprez en Dr. Arch. Robin Schaeverbeke van KU Leuven, Prof. Eugene Cloete van die Universiteit Stellenbosch, en Prof. Gerrit Stols van die Universiteit van Pretoria. Die konferensie is bygewoon deur verskeie kollegas van Suid-Afrikaanse universiteite en verteenwoordigers van die WKOD. Met byna 60 afgevaardigdes van lande soos België, Duitsland, Botswana, Namibië en die VSA (Idaho), het die konferensie 'n dinamiese platform geblyk te wees vir die bevordering van internasionale STE*M-onderwys en -samewerking. 'n Opvolgkonferensie word vir die nabye toekoms beplan.

Die tweede Internasionale STE*M-konferensie word tans deur Dr. Marie-Louise Botha in samewerking met Dr. Tami Chirikure van die Universiteit van Botswana georganiseer en sal in September 2026 deur die US aangebied word.

International STE*M: STEM for All conference
Digital learning in STEAM pedagogy for the Equity of Education

Team Knowledge Finland mobiliteitsbeurs: Digitale leer in STEAM-pedagogie vir die Billikheid van Onderwys (DigiSTEAM): 2024 - 2025

Dr. Marie-Louise Botha, saam met nagraadse studente mev. Delecia Davids, mnr. Simon van Eeden, en ADE-student mnr. Christopher Belu van die Universiteit Stellenbosch, het suksesvol deelgeneem aan die tweede fase van hierdie mobiliteitsprogram van 17–26 September 2024 by die Universiteit van Helsinki en die Universiteit van Oos-Finland. Handwerk- en STEM-onderwysaktiwiteite is bygewoon, aangesien die projek daarop gemik is om opvoedkundige billikheid te bevorder deur digitale pedagogie in STEAM-onderwyseropleiding in Finland en Suid-Afrika te integreer, met die fokus op die deel en evaluering van beste praktyke in Wetenskap, Tegnologie, Ingenieurswese, Kuns/Handwerk en Wiskunde. Deur korttermynmobiliteit tussen Suid-Afrika en Finland het STEAM-onderwysers en -studente van SU, UH en UEF interdissiplinêre vaardighede in digitale pedagogie, ontwerpdenke en kritiese refleksie ontwikkel, wat 21ste-eeuse vaardighede en kruiskulturele perspektiewe in STEAM-onderwys bevorder.

Van 23 – 28 Februarie 2025 het Prof. Anna Kouhia en Dr. Kirsi Wallinheimo van die Universiteit van Helsinki, en Prof. Anne Posti van die Universiteit van Oos-Finland, vergesel deur studente in die DigiSTEAM-projek, Drs. Marie-Louise Botha en Pauline Hanekom en deelnemende nagraadse studente in die Fakulteit Opvoedkunde tydens die derde fase van die mobiliteitsprogram besoek.

Die groep het die Kaapstadse Wetenskapsentrum verken en aangesluit by 'n skoolprogram wat die integrasie van wetenskap, tegnologie, kunste en wiskunde ten toon gestel het. By die Zeitz MOCAA-museum, geleë in 'n hergebruikte graansilo wat 'n hotel geword het, het deelnemers die vermenging van argitektuur, kontemporêre Afrika-kuns, tegnologie en ingenieurswese ervaar.

Prof. Kathryn Smit van die US se Departement Visuele Kuns het 'n gaslesing gelewer, Beyond the Science: Forensic Imaging Restores ‘Personhood’, waar sy haar navorsing gedeel het wat forensiese kuns en wetenskap oorbrug.

'n Besoek aan die Kusasa-skool, 'n niewinsgewende projek in Franschhoek, het STEAM-onderwys in aksie binne 'n onderbevoorregte, benadeelde gemeenskap uitgelig. Dr. Paseka Chisale het 'n boeiende kunslesing gelei wat aktiewe deelname van die Finse besoekers verwelkom het.

Die week het ryk dialoog en praktiese samewerking bevorder, wat versterk het hoe interdissiplinêre STEAM-onderwys billikheid en innovasie in Suid-Afrikaanse en Finse kontekste kan bevorder.

STEAM
STEAM