Breadcrumb
Short Courses & Upskilling Learning Units (ULUs)
Die Sentrum vir Leertegnologieë (SLT) is toegewyd om professionele leergeleenthede vir personeel, in hul pogings om leertegnologie sinvol in hul kursusse aan studente te inkorporeer, te bied. Die Sentrum bied twee geakkrediteerde kortkursusse in Gemengde Leer wat 'n praktyksgemeenskap bied waarin personeel verder hul kennis kan ontwikkel in die teoretiese en praktiese aspekte van tegnologiese bemiddelling van onderrig, leer en assessering. Hierdie kortkursusse word gratis aan personeel gebied.
Die Leertegnologie Ondersteuningspan in die Sentrum bied ook basiese opleidingsessies in die gebruik van SUNLearn en/of ander Universiteitsondersteunde sagteware.
Kliek op enige van die kursusse om meer uit te vind.
Kontak
Kortkursus | GenKI en Sosiaal Responsiewe Onderrigstrategieë
Hierdie kortkursus bied akademici wat aan die US doseer die geleentheid om hul kennis en begrip van die rol van KI in verskeie inklusiewe pedagogiese benaderings te verbreed. Hoe kan KI studenteleer beïnvloed? Watter pedagogiese benaderings kan ons oorweeg wat inklusiwiteit en billikheid sal bevorder? Deur voort te bou op jare se navorsing in die digitale veld, sal die kursus steun op gevestigde teoretiese perspektiewe en bewysgebaseerde praktyke om deelnemers te lei om KI volhoubaar in onderrig-leer-assessering (OLA) te integreer.
Deelnemers sal die geleentheid hê om (1) hul begrip van sosiale geregtigheid in die huidige digitaal-geaktiveerde hoër onderwysomgewing te verdiep; (2) hul kennis en vaardighede uit te brei om krities met outomatiese gereedskap soos generatiewe KI om te gaan; (3) 'n dieper begrip van sosiaal regverdige pedagogieë te ontwikkel en hoe dit studenteleer kan beïnvloed; en (4) gesamentlik praktiese maniere te verken waarop KI leerervarings in die klas en buite die klas kan vorm.
Hierdie kursus is gratis vir alle US-personeel.
Na voltooiing van die kursus sal die deelnemers in staat wees om:
- Breë teoretiese perspektiewe te skets om die verhouding tussen mense en masjiene te verduidelik;
- Kritieke KI-geletterdhede te identifiseer wat gepas is vir hul unieke dissiplinêre kontekste;
- Nuutverworwe kennis toe te pas in die gebruik van verskillende aanmoedigingstegnieke om met GenKI te kommunikeer;
- Verskillende sosiale geregtigheidsperspektiewe te evalueer en toe te pas in verhouding tot KI en hul eie dissiplinêre kontekste; en
- 'n Werkende begrip te ontwikkel van hoe om bestaande OLA-praktyke aan te pas om 'n meer inklusiewe leerervaring moontlik te maak wanneer met GenKI gewerk word.
Onderwerp 1: Inleiding tot Sosiale Geregtigheid in die Digitale Sfeer van Hoër Onderwys
Onderwerp 2: Ontwikkeling van Kritiese KI-Geletterdhede
Onderwerp 3: Verkenning van die Wisselwerking tussen KI en Sosiaal Regverdige Pedagogieë
Onderwerp 4: KI, Sosiale Geregtigheid en Praktyk
Onderwerp 5: Finale Opdrag
Buigsame modus: Weeklikse sessies vind plaas in persoon en via Teams, met die res van die week oop vir voorbereiding en taakvoltooiing.
Die gemiddelde aantal ure wat 'n deelnemer kan verwag om aan die kursus te spandeer, is 40 nosionele ure oor vyf weke.
Om u belangstelling in die eerste semesterkursus aan te dui, stuur asseblief 'n e-pos aan Magriet de Villiers by [email protected].
Hierdie kursus is gratis vir alle US-personeel.
Na suksesvolle voltooiing sal die deelnemer 'n amptelike kortkursussertifikaat ontvang.
Eerste semester 2025: 7 April - 16 Mei
Sinchroniese sessies vind plaas op:
- Maandag 7 April 9:00 - 11:00
- Dinsdag 15 April 9:00 - 11:00
- Woensdag 23 April 9:00 - 11:00
- Maandag 5 Mei 9:00 - 11:00
- Dinsdag 13 Mei 9:00 - 11:00
Tweede semester 2025: 11 Augustus - 19 September (sinchroniese sessiedatums sal bevestig word)
Verdere-Geleentheid-Eenhede | Inleiding tot Gemengde Onderrig, Leer en Assessering
Die Universiteit Stellenbosch (US) gebruik die term 'Gemengde Leer' om te verwys na die toepassing van tegnologieë om onderrig-, leer- en assesseringspraktyke te ondersteun. Hierdie reeks inleidende verdere-geleentheid-eenhede is daarop gemik om onderwyspersoneel te help om gemengde leerbenaderings krities te analiseer en effektief te implementeer om studenteleer te ondersteun.
Elke verdere-geleentheid-eenheid is oop vir een jaar en kan teen jou eie tyd en tempo voltooi word. Jy sal 'n SUNLearn-kenteken ontvang vir elke voltooide verdere-geleentheid-eenheid en 'n voltooiingsdokument vir die voltooiing van een hele reeks verdere-geleentheid-eenhede.
Na voltooiing van die verdere-geleentheid-eenhede sal deelnemers in staat wees om:
- Die veld van opvoedkundige tegnologie te beskryf;
- Die teoretiese grondslag van Gemengde Leer toe te pas;
- Hul ontwikkelde praktiese en konteksspesifieke vaardighede toe te pas in die integrasie van leertegnologieë in die kurrikulum; en
- Die konsep van e-assessering te verduidelik en hoe om dit in 'n assesseringsstrategie toe te pas.
Kliek op die verdere-geleentheid-eenheid onderwerp om te registreer:
Die maksimum ure wat 'n deelnemer kan verwag om aan 'n verdere-geleentheid-eenheid te spandeer, is 3 ure.
Kliek op die individuele registrasieskakels hierbo (onder "Onderwerpe") om via SUN e-HR in te skryf. Sodra toegang handmatig toegestaan is, sal SLT jou inskrywingsbesonderhede per e-pos aan jou stuur.
Hierdie verdere-geleentheid-eenhede is beskikbaar om dwarsdeur die jaar teen jou eie tyd en tempo te voltooi.
Verdere-Geleentheid-Eenhede | Gevorderde Gemengde Onderrig, Leer en Assessering
Om ons Gemengde Leer-benaderings te bevorder, inkorporeer ons Diana Laurillard se Ses Maniere van Leer (2012) as pedagogiese strategieë. Hierdie reeks meer gevorderde verdere-geleentheid-eenhede is daarop gemik om leeraktiwiteite te verbeter deur leertegnologieë te toets en toe te pas wat 1) kennisverkryging, 2) samewerking, 3) bespreking, 4) ondersoek, 5) praktyk en 6) produksie ondersteun.
Elke verdere-geleentheid-eenheid is oop vir een jaar en kan op jou eie tyd en tempo voltooi word. Jy sal 'n SUNLearn-kenteken ontvang vir elke voltooide verdere-geleentheid-eenheid en 'n voltooiingsdokument vir die voltooiing van een hele reeks verdere-geleentheid-eenhede.
Na voltooiing van die ULU's sal die deelnemers in staat wees om:
- Die pedagogiese strategieë van Laurillard se Ses Maniere van Leer te analiseer;
- Opgedateerde leertegnologieë te soek, te assesseer en te gebruik om hul onderrig te verbeter; en
- Betekenisvolle leerervarings te ontwerp, te ontwikkel en te implementeer om leer te aktiveer.
Kliek op die verdere-geleentheid-eenhede onderwerpe om te registreer:
Die maksimum ure wat 'n deelnemer kan verwag om aan 'n verdere-geleentheid-eenheid te spandeer, is 3 ure.
Kliek op die individuele registrasieskakels hierbo (onder "Onderwerpe") om via SUN e-HR te registreer. Sodra toegang handmatig toegestaan is, sal SLT jou inskrywingsbesonderhede per e-pos aan jou stuur.
Verdere-geleentheid-eenhede is beskikbaar om dwarsdeur die jaar teen jou eie tyd en tempo te voltooi.
ERKENNING: Prent onder lisensie deur Freepik/freepik.com