Skip to main content

Onderwysfilosofie

Die Universiteit Stellenbosch se Chemiese Ingenieurswese-program bou 'n stewige fondament vir studentesukses. Ons vierjarige baccalaureusgraad berei gegradueerdes voor vir diverse rolle as praktiserende chemiese ingenieurs en maatskaplike probleemoplossers. Ons beklemtoon die ontwikkeling van kennis, vaardighede en 'n sterk etiese raamwerk vir lewenslange leer en professionele groei. Die program is daarop gemik om gegradueerdes te kweek wat uitblink in die benutting van chemiese ingenieurswese-beginsels en 'n probleemoplossende ingesteldheid vir lonende professionele loopbane.

Ons toegewyde dosente bevorder 'n dinamiese leeromgewing wat aktiewe betrokkenheid en studente-uitnemendheid bevorder. In lyn met die kernbeginsels van die Raad vir Hoër Onderwys, begin ons kurrikulum met 'n sterk klem op grondwetenskappe, noodsaaklike vaardighede en fundamentele wiskunde. Soos studente vorder, verskuif die fokus na ingenieurswetenskappe, ontwerp en praktiese toepassings – wat hulle toerus met die gereedskap om werklike ingenieursuitdagings op te los. Verryking strek tot noodsaaklike geletterdhede, soos programmering, ingenieurstekeninge, effektiewe kommunikasie en interpersoonlike vaardighede.

Uiteindelik is ons doel om geskoolde ingenieurs te ontwikkel wat positief tot ons wêreld bydra – en impakvolle vooruitgang implementeer deur streng wetenskap en baanbrekerswerk in ingenieursoplossings vir globale uitdagings.

Louw-Tobi-scaled-1.jpg

Ek streef daarna om wiskundige vaardighede te bevorder wat mense bemagtig, wetenskaplike nuuskierigheid wat hulle dryf, en 'n identiteit wat toegang tot onafhanklike lewenslange leer bied.


Tobi Louw


Medeprofessor
 

Tadie-Margreth

Dit mag dalk jou graad wees, maar ons is saam op hierdie pad, kom ons gesels daaroor.


Margreth Tadie


Senior Lektor

Bradshaw-Steven-scaled-1.jpg

Elke keer as ek die klaskamer binnestap, vra ek myself af wat ek moet doen om elke student die beste kans te gee om die vaardighede te bemeester wat hulle nodig het om hul loopbaandoelwitte te bereik.


Steven Bradshaw


Uitnemende Professor

Schwarz-Cara-102x150.jpg

Ek beoog om gegradueerdes op te lei wat hul begrip van die fundamentele en beginsels van chemiese ingenieurswese kan gebruik om komplekse chemiese probleme krities te analiseer, daarmee te verband hou en op te los.


Cara Schwarz


Professor
 

Cripwell-Jamie

Ware begrip kom van die koppeling van die konseptuele aan die fisiese, daarom moedig ek my studente altyd aan om "fisies te dink" en 'n mentale prentjie van die proses te hê wanneer hulle probleme oplos.


Jamie Cripwell


Senior Lektor

Christie

Ek beoog om studente uit te daag om nie net tegniese vaardighede met betrekking tot probleemoplossing, kritiese denke en onafhanklike leer te ontwikkel nie, maar ook vaardighede en eienskappe wat nodig is vir effektiewe funksionering as ingenieurs in 'n professionele werksomgewing en in die...


Christie Dorfling


Professor

Andre-scaled-1.jpg

Om verantwoordelikheid te neem is die uiteindelike vryheid.


André Burger


Professor

Pillay-Lingam-

Ek gee nie onderrig nie; ek lei studente oor hoe om krities te dink, aangesien hulle Kennis vir die Lewe sal opdoen.


Lingam Pillay


Medeprofessor

Pott-Robbie-1-100x150.jpg

Ek hoop om jong ingenieurs op te voed wat 'n uitdaging aangryp en uit 'n diep put van vaardighede, ervarings, idees en kennis put om (dikwels werklike) probleme in nuwe en verskillende kontekste op te los, vir die verbetering van ons wêreld.


Robbie Pott


Professor

Naidoo-Prathieka

“Vir dinge om te verander, moet ek verander. Vir dinge om beter te word, moet ons beter word.” – Jim Rohn. Ek geniet verandering en om aanpasbaar te wees; ek is passievol daaroor om die manier waarop ons leef, werk, leer en toepas, te transformeer.


Prathieka Naidoo


Professor
 

Motang-Neo

Ek streef daarna om leeromgewings te skep waar studente vry voel om verskeie probleemoplossingsbenaderings te oorweeg en nie bang is om te vra wat as…?


Neo Motang


Junior Lektor
 

Eugene

My onderrigfilosofie beklemtoon entoesiasme, deelname en betrokkenheid, waar 'n brug gevorm word tussen twee afsonderlike dissiplines (biologie en ingenieurswese), wat bereik word deur gevallestudies en praktika as onderrig- ​​en betrokkenheidsinstrumente te gebruik om kumulatiewe leer tot 'n hoë...


Eugene van Rensburg


Medeprofessor

Petrie

My doel is om 'n gevoel van entoesiasme, nuuskierigheid en belangstelling in die vakinhoud by my studente te kweek deur 'n boeiende, gedagteprikkelende omgewing te skep gebaseer op tasbare (dikwels baie eenvoudige) werklike voorbeelde.


Petrie van Wyk


Lektor

Mapholi-Zwonaka

Ek glo dat leer 'n deurlopende reis is. Daarom, elke keer as ek met my studente skakel, streef ek daarna om ons op 'n reis van ontdekking, begrip en leer te neem deur kritiese interaksie met ingenieurskonsepte en werklike probleme. Die doel is om goeie ingenieurs te lewer wat voortdurend probleme in...


Zwonaka Mapholi


Junior Lektor

Goosen-Neill-100x150.jpg

Ek leer mense om hulself te leer en streef daarna om lewenslange leer te bevorder.


Neill Goosen


Medeprofessor

Basson-Marno

Deur die reis van verdiepende begrip te omarm, lei dit tot die ontdekking van onskatbare insigte wat ons perspektiewe verryk en persoonlike groei aanwakker.


Marno Basson


Junior Lektor

Nieder-Heitmann-Mieke

My doel is om nuuskierigheid te bevorder, sodat gegradueerdes die regte vrae sal vra en genoeg kennis en vaardighede sal hê om die antwoorde te vind.


Mieke Nieder-Heitmann


Lektor

Chimphango-Annie-100x150 (1).jpg

Wanneer studente my klas verlaat, wil ek hê hulle moet verstaan ​​dat die kennis wat hulle opdoen nie net is om eksamens te slaag nie, maar om 'n verskil in die samelewing te maak; daarom leer ek hulle om verder as die klaskamer te dink.


Annie Chimphango


Medeprofessor

Gorgens-Johann-100x150.jpg

Ek glo dat leer deur te doen in 'n dinamiese omgewing onafhanklike vaardighede en selfvertroue bou.


Johann Görgens


Uitnemende Professor

Viering van uitnemendheid: Personeeltoekennings en prestasies

Kanselierstoekenning vir volgehoue ​​uitnemendheid in navorsing, innovasie, leer en onderrig, sosiale impak of professionele diensteFakulteitstoekenning vir OnderriguitnemendheidFakulteitstoekenning vir die Opkomende Navorser van die JaarFakulteitstoekenning vir Dosent van die Jaar
Prof Steven Bradshaw
2022
Dr Margreth Tadie
2023
Dr Margreth Tadie
2023
Prof Steven Bradshaw
2016
Prof Johann Görgens
2020
Mnr Petrie van Wyk
2022
Prof Robbie Pott
2022
Prof André Burger
2015
Prof André Burger
2019
Prof Eugene van Rensburg
2021
Prof Annie Chimphango
2019
 
Prof Hansie Knoetze
2014
Prof Tobi Louw
2020
Prof Tobi Louw
2018
 
  Prof Neill Goosen
2017
 
Ons toegewyde personeel werk aktief daaraan om onderwys te verbeter deur middel van 'n verskeidenheid innoverende en suksesvolle inisiatiewe. Sommige van hierdie inisiatiewe word hieronder uitgelig.