Onderwysfilosofie
Die Universiteit Stellenbosch se Chemiese Ingenieurswese-program bou 'n stewige fondament vir studentesukses. Ons vierjarige baccalaureusgraad berei gegradueerdes voor vir diverse rolle as praktiserende chemiese ingenieurs en maatskaplike probleemoplossers. Ons beklemtoon die ontwikkeling van kennis, vaardighede en 'n sterk etiese raamwerk vir lewenslange leer en professionele groei. Die program is daarop gemik om gegradueerdes te kweek wat uitblink in die benutting van chemiese ingenieurswese-beginsels en 'n probleemoplossende ingesteldheid vir lonende professionele loopbane.
Ons toegewyde dosente bevorder 'n dinamiese leeromgewing wat aktiewe betrokkenheid en studente-uitnemendheid bevorder. In lyn met die kernbeginsels van die Raad vir Hoër Onderwys, begin ons kurrikulum met 'n sterk klem op grondwetenskappe, noodsaaklike vaardighede en fundamentele wiskunde. Soos studente vorder, verskuif die fokus na ingenieurswetenskappe, ontwerp en praktiese toepassings – wat hulle toerus met die gereedskap om werklike ingenieursuitdagings op te los. Verryking strek tot noodsaaklike geletterdhede, soos programmering, ingenieurstekeninge, effektiewe kommunikasie en interpersoonlike vaardighede.
Uiteindelik is ons doel om geskoolde ingenieurs te ontwikkel wat positief tot ons wêreld bydra – en impakvolle vooruitgang implementeer deur streng wetenskap en baanbrekerswerk in ingenieursoplossings vir globale uitdagings.

Ek streef daarna om wiskundige vaardighede te bevorder wat mense bemagtig, wetenskaplike nuuskierigheid wat hulle dryf, en 'n identiteit wat toegang tot onafhanklike lewenslange leer bied.
Tobi Louw
Medeprofessor

Dit mag dalk jou graad wees, maar ons is saam op hierdie pad, kom ons gesels daaroor.
Margreth Tadie
Senior Lektor

Elke keer as ek die klaskamer binnestap, vra ek myself af wat ek moet doen om elke student die beste kans te gee om die vaardighede te bemeester wat hulle nodig het om hul loopbaandoelwitte te bereik.
Steven Bradshaw
Uitnemende Professor

Ek beoog om gegradueerdes op te lei wat hul begrip van die fundamentele en beginsels van chemiese ingenieurswese kan gebruik om komplekse chemiese probleme krities te analiseer, daarmee te verband hou en op te los.
Cara Schwarz
Professor

Ware begrip kom van die koppeling van die konseptuele aan die fisiese, daarom moedig ek my studente altyd aan om "fisies te dink" en 'n mentale prentjie van die proses te hê wanneer hulle probleme oplos.
Jamie Cripwell
Senior Lektor

Ek beoog om studente uit te daag om nie net tegniese vaardighede met betrekking tot probleemoplossing, kritiese denke en onafhanklike leer te ontwikkel nie, maar ook vaardighede en eienskappe wat nodig is vir effektiewe funksionering as ingenieurs in 'n professionele werksomgewing en in die...
Christie Dorfling
Professor

Om verantwoordelikheid te neem is die uiteindelike vryheid.
André Burger
Professor

Ek gee nie onderrig nie; ek lei studente oor hoe om krities te dink, aangesien hulle Kennis vir die Lewe sal opdoen.
Lingam Pillay
Medeprofessor

Ek hoop om jong ingenieurs op te voed wat 'n uitdaging aangryp en uit 'n diep put van vaardighede, ervarings, idees en kennis put om (dikwels werklike) probleme in nuwe en verskillende kontekste op te los, vir die verbetering van ons wêreld.
Robbie Pott
Professor

“Vir dinge om te verander, moet ek verander. Vir dinge om beter te word, moet ons beter word.” – Jim Rohn. Ek geniet verandering en om aanpasbaar te wees; ek is passievol daaroor om die manier waarop ons leef, werk, leer en toepas, te transformeer.
Prathieka Naidoo
Professor

Ek streef daarna om leeromgewings te skep waar studente vry voel om verskeie probleemoplossingsbenaderings te oorweeg en nie bang is om te vra wat as…?
Neo Motang
Junior Lektor

My onderrigfilosofie beklemtoon entoesiasme, deelname en betrokkenheid, waar 'n brug gevorm word tussen twee afsonderlike dissiplines (biologie en ingenieurswese), wat bereik word deur gevallestudies en praktika as onderrig- en betrokkenheidsinstrumente te gebruik om kumulatiewe leer tot 'n hoë...
Eugene van Rensburg
Medeprofessor

My doel is om 'n gevoel van entoesiasme, nuuskierigheid en belangstelling in die vakinhoud by my studente te kweek deur 'n boeiende, gedagteprikkelende omgewing te skep gebaseer op tasbare (dikwels baie eenvoudige) werklike voorbeelde.
Petrie van Wyk
Lektor

Ek glo dat leer 'n deurlopende reis is. Daarom, elke keer as ek met my studente skakel, streef ek daarna om ons op 'n reis van ontdekking, begrip en leer te neem deur kritiese interaksie met ingenieurskonsepte en werklike probleme. Die doel is om goeie ingenieurs te lewer wat voortdurend probleme in...
Zwonaka Mapholi
Junior Lektor

Ek leer mense om hulself te leer en streef daarna om lewenslange leer te bevorder.
Neill Goosen
Medeprofessor

Deur die reis van verdiepende begrip te omarm, lei dit tot die ontdekking van onskatbare insigte wat ons perspektiewe verryk en persoonlike groei aanwakker.
Marno Basson
Junior Lektor

My doel is om nuuskierigheid te bevorder, sodat gegradueerdes die regte vrae sal vra en genoeg kennis en vaardighede sal hê om die antwoorde te vind.
Mieke Nieder-Heitmann
Lektor

Wanneer studente my klas verlaat, wil ek hê hulle moet verstaan dat die kennis wat hulle opdoen nie net is om eksamens te slaag nie, maar om 'n verskil in die samelewing te maak; daarom leer ek hulle om verder as die klaskamer te dink.
Annie Chimphango
Medeprofessor

Ek glo dat leer deur te doen in 'n dinamiese omgewing onafhanklike vaardighede en selfvertroue bou.
Johann Görgens
Uitnemende Professor
Viering van uitnemendheid: Personeeltoekennings en prestasies
Kanselierstoekenning vir volgehoue uitnemendheid in navorsing, innovasie, leer en onderrig, sosiale impak of professionele dienste | Fakulteitstoekenning vir Onderriguitnemendheid | Fakulteitstoekenning vir die Opkomende Navorser van die Jaar | Fakulteitstoekenning vir Dosent van die Jaar |
Prof Steven Bradshaw 2022 | Dr Margreth Tadie 2023 | Dr Margreth Tadie 2023 | Prof Steven Bradshaw 2016 |
Prof Johann Görgens 2020 | Mnr Petrie van Wyk 2022 | Prof Robbie Pott 2022 | Prof André Burger 2015 |
Prof André Burger 2019 | Prof Eugene van Rensburg 2021 | Prof Annie Chimphango 2019 | |
Prof Hansie Knoetze 2014 | Prof Tobi Louw 2020 | Prof Tobi Louw 2018 | |
Prof Neill Goosen 2017 |
Akademiese onderrig en leer
In ons verbintenis tot die bevordering van onderrig en leer, publiseer ons dosente gereeld artikels in eweknie-geëvalueerde tydskrifte en lewer hulle referate oor ingenieursopleiding by konferensies. Die volgende versameling beklemtoon hul bydraes.
'n Beheerstelselraamwerk vir reflektiewe praktyk (2018). Geskryf deur Lidia Auret & Karin Wolff
Die gebruik van 'n informele mededingende praktiese oefening om skakels tussen die teoretiese en praktiese in vloeistofmeganika te stimuleer: 'n gevallestudie in nie-assesseringsgedrewe leerbenaderings (2017). Geskryf deur Robert Pott, Karin Wolff & Neill Goosen.