Menslike Hulpbronne
Ons Kliënt-gesentreerde diensleweringsmodel

Ons Kliënte
In die hart van ons kliënt-gesentreerde diensleweringsmodel is ons kliënte: die Rektoraat, omgewings, lynbestuurders, personeel en eksterne belanghebbendes. Ons is daartoe verbind om hul unieke behoeftes te verstaan en om responsiewe, professionele en waarde-toevoegende menslike hulpbron-ondersteuning te lewer. Ons benadering is daarop gemik om betekenisvolle verhoudings te bevorder en mensgesentreerde dienste te bied wat institusionele uitnemendheid deur strategiese belyning moontlik maak.
Menslike Hulpbronne Sentrums van Uitnemendheid
Ons aanpasbare, toekomsgerigte Sentrums van Uitnemendheid word gevorm deur die veranderende hoëronderwyslandskap, nasionale en globale tendense, wetgewende raamwerke en institusionele prioriteite. Hierdie kundige spanne lei strategie-, beleid- en prosesontwikkeling en dryf kapasiteitsbou oor al die sleutelgebiede van Menslike Hulpbronne. Hul werk stel die Menslike Hulpbronne Kliëntvennote in staat om relevante, aanpasbare ondersteuning en oplossings aan hul kliëntomgewings te lewer. Deur ons Kliëntvennote toe te rus met die regte beleide, strategieë en opleidingsintervensies, help die Sentrums van Uitnemendheid om te verseker dat die Universiteit Stellenbosch aanhou groei as 'n mensgesentreerde instelling wat gereed is om veranderende uitdagings doeltreffend aan te spreek.
Menslike Hulpbronne Kliëntvennootskappe
Ons Menslike Hulpbronne Kliëntvennote is geïntegreer binne die universiteit se omgewings en dien as strategiese talentleiers en betroubare raadgewers. As die eerste lyn van ondersteuning is hulle diep betrokke by hul onderskeie kliëntomgewings, en bied pasgemaakte oplossings aan en implementeer dienste wat deur die Menslike Hulpbronne Sentrums van Uitnemendheid ontwikkel is. Met 'n deeglike begrip van elke omgewing se unieke behoeftes, bied hulle leiding oor die volle menslike hulpbronne-waardeketting. As die gesig en hart van Menslike Hulpbronne bemagtig ons Kliëntvennote ons kliënte om sukses te behaal deur 'n gebalanseerde benadering wat strategiese prioriteite, nakoming, aanpasbaarheid en innovasie integreer.
Menslike Hulpbronne Gedeelde Dienste
Ons Menslike Hulpbronne Gedeelde Dienste-span ondersteun die Kliënt-gesentreerde diensleweringsmodel deur doeltreffende, akkurate en kliëntvriendelike administratiewe ondersteuning te lewer. Hulle bestuur transaksionele werksvloeie, verskaf tydige inligting en gee advies oor administratiewe prosesse. Hul betroubare en responsiewe bedrywighede verseker soomlose dienslewering en operasionele uitnemendheid, wat Menslike Hulpbronne se Kliëntvennote en Sentrums van Uitnemendheid in staat stel om op strategiese betrokkenheid en institusionele impak te fokus.
Menslike Hulpbronafdeling Organogram
Vir ’n visuele oorsig van ons struktuur en verantwoordelikheidsareas, verwys asseblief na ons Menslikehulpbron-organogram
Kontak ons
Menslike Hulpbron-kliëntedienssentrum
+27 21 808 2753
[email protected]
Fisiese adres
Administrasiegebou C
Victoriastraat
Stellenbosch