Skip to main content

Menslike Hulpbronne

Wie is ons

By die Universiteit Stellenbosch dien die Menslike Hulpbronafdeling as ’n strategiese instaatsteller van institusionele uitnemendheid, transformasie en inklusiewe menslike hulpbronpraktyke.

Ons werk saam met fakulteite en professionele steundiensomgewings om ’n florerende werksplek te skep waar elke personeellid bemagtig word om te groei, by te dra en sukses te behaal.

Ons werk word gerig deur ’n kliëntgesentreerde diensleweringsbenadering. Ons luister aktief, reageer met insig, en verbeter deurlopend ons dienste om aan die veranderende behoeftes van ons kliënte te voldoen. Deur geïntegreerde dienslewering oor sleutelgebiede bied ons professionele, responsiewe en toekomsgerigte ondersteuning.

Geanker in die Universiteit Stellenbosch se waardes van uitnemendheid, deernis, verantwoordbaarheid, respek en billikheid, verbind ons ons tot deursigtige leierskap, deurlopende verbetering en samewerkende betrokkenheid. Ons rol is nie net om te ondersteun nie, maar ook om die toekoms van werk aan die universiteit vorm te gee sodat personeel, prosesse en kultuur saam kan groei en ontwikkel.

Ons Dienste

Die Universiteit Stellenbosch Menslikehulpbron-funksie lewer sy dienste deur die implementering van ’n kliëntgesentreerde diensleweringsmodel, wat bestaan uit:

  • ’n Kliëntvennootskapsfunksie as die eerstelyn respondent vir kliëntadvies en ondersteuning
  • Sentrums van Uitnemendheid, wat fokus op die ontwikkeling van strategieë, beleide en kapasiteitsontwikkeling vir die Menslikehulpbron-funksie en die universiteit in die breë:
    • Organisasie-ontwikkeling en Effektiwiteit 
    • Werknemerverhoudinge 
    • Vergoeding en Voordele 
    • Oorsigbestuur, Strategie, Beleid en Projekte 
    • Menslike Hulpbronne Inligtingstelsels en Administrasie

Ons Kliënt-gesentreerde diensleweringsmodel


Client centric model Afrikaans
Image by: SU

Ons Kliënte

In die hart van ons kliënt-gesentreerde diensleweringsmodel is ons kliënte: die Rektoraat, omgewings, lynbestuurders, personeel en eksterne belanghebbendes. Ons is daartoe verbind om hul unieke behoeftes te verstaan en om responsiewe, professionele en waarde-toevoegende menslike hulpbron-ondersteuning te lewer. Ons benadering is daarop gemik om betekenisvolle verhoudings te bevorder en mensgesentreerde dienste te bied wat institusionele uitnemendheid deur strategiese belyning moontlik maak.


Menslike Hulpbronne Sentrums van Uitnemendheid

Ons aanpasbare, toekomsgerigte Sentrums van Uitnemendheid word gevorm deur die veranderende hoëronderwyslandskap, nasionale en globale tendense, wetgewende raamwerke en institusionele prioriteite. Hierdie kundige spanne lei strategie-, beleid- en prosesontwikkeling en dryf kapasiteitsbou oor al die sleutelgebiede van Menslike Hulpbronne. Hul werk stel die Menslike Hulpbronne Kliëntvennote in staat om relevante, aanpasbare ondersteuning en oplossings aan hul kliëntomgewings te lewer. Deur ons Kliëntvennote toe te rus met die regte beleide, strategieë en opleidingsintervensies, help die Sentrums van Uitnemendheid om te verseker dat die Universiteit Stellenbosch aanhou groei as 'n mensgesentreerde instelling wat gereed is om veranderende uitdagings doeltreffend aan te spreek.

Menslike Hulpbronne Kliëntvennootskappe

Ons Menslike Hulpbronne Kliëntvennote is geïntegreer binne die universiteit se omgewings en dien as strategiese talentleiers en betroubare raadgewers. As die eerste lyn van ondersteuning is hulle diep betrokke by hul onderskeie kliëntomgewings, en bied pasgemaakte oplossings aan en implementeer dienste wat deur die Menslike Hulpbronne Sentrums van Uitnemendheid ontwikkel is. Met 'n deeglike begrip van elke omgewing se unieke behoeftes, bied hulle leiding oor die volle menslike hulpbronne-waardeketting. As die gesig en hart van Menslike Hulpbronne bemagtig ons Kliëntvennote ons kliënte om sukses te behaal deur 'n gebalanseerde benadering wat strategiese prioriteite, nakoming, aanpasbaarheid en innovasie integreer.


Menslike Hulpbronne Gedeelde Dienste

Ons Menslike Hulpbronne Gedeelde Dienste-span ondersteun die Kliënt-gesentreerde diensleweringsmodel deur doeltreffende, akkurate en kliëntvriendelike administratiewe ondersteuning te lewer. Hulle bestuur transaksionele werksvloeie, verskaf tydige inligting en gee advies oor administratiewe prosesse. Hul betroubare en responsiewe bedrywighede verseker soomlose dienslewering en operasionele uitnemendheid, wat Menslike Hulpbronne se Kliëntvennote en Sentrums van Uitnemendheid in staat stel om op strategiese betrokkenheid en institusionele impak te fokus.

docs-circle-sml
Image by: SU

US-personeel kan met hul US-aanmeldbesonderhede aanmeld om toegang tot MH-dokumente via die intranet te verkry.

Eksterne kliënte kan die Menslike Hulpbron-kliëntedienssentrum kontak.

Menslike Hulpbronafdeling Organogram

Vir ’n visuele oorsig van ons struktuur en verantwoordelikheidsareas, verwys asseblief na ons Menslikehulpbron-organogram

Kontak ons

Menslike Hulpbron-kliëntedienssentrum

+27 21 808 2753
[email protected]

 

Fisiese adres

Administrasiegebou C
Victoriastraat
Stellenbosch