Skip to main content
Die US en SNDT span saam om nuwe hibriede leerkursus aan te bied

Die US en SNDT span saam om nuwe hibriede leerkursus aan te bied

Faculty of Arts and Social Sciences / Fakulteit Lettere en Sosiale Wetenskappe
13 Maart 2023

​Die Universiteit Stellenbosch (US) en die Shreemati Nathibai Damodar Thackersey (SNDT) vroue-universiteit in Mumbai het saamgewerk aan die ontwikkeling van 'n nuwe hibriede leerkursus getiteld “South-South Feminisms: A Feminist Approach to Cross-Cultural Learning (Suid-Suid-feminismes: 'n Feministiese benadering tot kruiskulturele leer)".

Dit is die eerste program van dié soort wat in die Fakulteit Lettere en Sosiale Wetenskappe saam met die SNDT Universiteit ontwikkel is.

Dr Nadia Sanger en dr Megan Jones van die Departement Engels aan die US staan aan die spits van die nuwe kursus nadat hulle 'n toekenning van die US se Fonds vir Innovasie en Navorsing oor Leer en Onderrig (FINLO) ontvang het. Die toekenning word gebruik om 'n kultuur van innovasie en refleksie in leer, onderrig en assessering te inspireer.

Dr Jones sê: “Die samewerking vloei voort uit 'n projek met kollegas by tersiêre instellings in Mumbai, Indië. Dit maak 'n uitruil van idees moontlik wat Suid-Suid-bande tussen navorsers en studente verstewig. Dit is 'n opwindende geleentheid vir studente van al twee universiteite om insig te bekom in die geleefde ervarings wat hul wêrelde, asook die wêrelde van ander uitmaak."

Die kursus begin in Augustus 2023 en word persoonlik en aanlyn deur dosente van die US en die SNDT aangebied. Dit betrek 14 honneursstudente in Engels‑studie aan die US en 20 meestersgraadstudente aan die SNDT, onder leiding van dr Dhrupadi Chattopadhyay.

Dr Sanger sê: “Hierdie kursus is om verskeie redes belangrik vir die US en die SNDT, een daarvan is wat dit moontlik aan studente bied ten opsigte van die wyse waarop ons kennis oor die wêreld opdoen; hoe ons van die wêreld leer deur na ander se ervarings van elders te luister; en na te dink oor waar dit ons in verhouding tot hulle plaas. Dit is hierdie kennis wat verskuiwings in globale sistemiese magsverhoudings moontlik maak, en dit begin binne die ruimte van die klaskamer."

“Ons stel belang in die Globale Suide en die magdom kennis en kundigheid wat gemarginaliseer en uitgewis is. Een belangrike deel van hierdie kursus behels die metodologieë wat etiese onderrig en leer moontlik maak en hoe om gemarginaliseerde kennis op die voorgrond te plaas."

Oor die algemeen is hierdie nuwe kursus 'n opwindende ontwikkeling vir al twee universiteite en dit weerspieël die waarde van samewerking en innovasie in die hoër onderwys.