Skip to main content
Stellenbosch University

Fakulteit Opvoedkunde

Ons

Our values are the beliefs and attitudes that guide our behaviour (in essence, our ‘action guides’). All of our values are equally important, interconnected and supported by SU’s ethics code.

Our distinguishing features:

Die Fakulteit Opvoedkunde se werk word gekenmerk deur ’n unieke kombinasie van veeltalige onderrig, inklusiewe benaderings tot leer en internasionale akademiese vennootskappe. Ons benadering tot onderrig en navorsing sluit nie net by die skoolomgewing aan nie, maar help jou ook om nuwe maniere te vind om vakinhoude, sielkundige teorie en onderwysbeleid met mekaar te verbind.

Sentrums soos die Sentrum vir Hoër- en Volwasse Onderwys en die US Sentrum vir Pedagogiek werk saam met ons drie akademiese departemente om leergeleenthede vir uiteenlopende ouderdomsgroepe en leerbehoeftes te verbreed. Só help ons jou om as onderwyser aanpasbaar en betrokke te wees — plaaslik én met insig in internasionale tendense.

Education lecture room

Our programmes:

Ons fakulteit bied twee voorgraadse onderwysprogramme aan:

  • BEd Grondslagfase-onderwys: Berei studente voor om leerders in Graad R tot 3 te onderrig, met sterk fokus op basiese taalvaardighede, wiskunde en leerontwikkeling.
  • BEd Intermediêre Fase-onderwys: Lei studente op vir Graad 4 tot 6 onderrig, met die opsie om in ’n spesifieke vakrigting te spesialiseer.

BEd Intermediêre Fase-onderwys: Lei studente op vir Graad 4 tot 6 onderrig, met die opsie om in ’n spesifieke vakrigting te spesialiseer.
Beide programme bied ’n deeglike kombinasie van teorie en praktyk. As jy klaar is, kan jy voortgaan met ’n nagraadse kwalifikasie in ’n fokusgebied soos kurrikulumontwikkeling, opvoedkundige sielkunde of onderwysbeleid. Jy kan ook ’n honneurs-, meesters- of doktorsgraad voltooi om jou kundigheid verder uit te bou.

Students in a class.

Our programmes:

Graduates can pursue postgraduate degrees in curriculum development, education policy, or educational psychology. Postgraduate offerings include honours, master’s and doctoral degrees designed to enhance knowledge in specialised fields.
Educational Psychology

Our research

Ons fokus daarop om onderwysuitdagings aan te pak en inklusiewe, doeltreffende onderrigpraktyke te bevorder. Ons sleutelareas sluit in die vernuwing van kurrikula, opleiding van onderwysers en die ontwikkeling van onderwysbeleid wat werklik ’n verskil maak.
Educational Psychology

Our social impact

Ons werk nou saam met gemeenskappe. Deur aktiewe vennootskappe ondersteun ons projekte wat onderwysers bemagtig, geletterdheid bevorder en toegang tot leer van hoë gehalte verbreed. Só help ons om onderwys meer regverdig en betekenisvol te maak — en bou ons saam aan ’n toekoms waarin elke leerder kan groei.

Our Departments

Students in a lecture room.

We offer three dynamic areas of study, each addressing a vital aspect of teaching, learning and research. Together, they explore how to design meaningful curricula, support human potential and understand the intersection between education and societal progress.  

Curriculum Studies - Focuses on curriculum development, teaching strategies and subject-specific expertise.
Educational Psychology - Develops programmes to support human potential in schools and communities.
Educational Policy Studies - Examines the intersection of education, development and democracy.

Faculty stories

Discover stories of our pursuit of impactful solutions, building learning communities that leverage the latest technologies, and our exceptional people.

Contact Us

Office of the Dean
+27 21 808 2258
Office of the Vice Dean: Research
Prof Liezel Frick
PGCE Coordinator
Dr Jennifer Feldman
BEd Foundation Phase Coordinator
Dr Zelda Barends
BEd Intermediate Phase Coordinator
Dr Elzahn Rinquest
GG Cillié Building Ryneveld Street Stellenbosch

Contact Us

Send us a message