
Vinger op die pols: Opdatering oor die hernude MBChB-kurrikulum
In Februarie 2022 is die hernieude MBChB-kurrikulum geïmplementeer as deel van 'n instellingswye programvernuwingsproses en dit is belyn met nasionale en globale dryfvere vir verandering. Hierdie jaar is die derde iterasie van die eerste jaar, terwyl die derde jaar nuwe grond betree.
Sedert die aanvang van hierdie programvernuwing is deurlopende innovasies geïmplementeer en navorsing gedoen oor die voor-implementerings- en implementeringsproses en aanvanklike uitkomste. Sommige hiervan is by die universiteit se 2022 en 2023 SOTL (Scholarship of Teaching and Learning) konferensies ten toon gestel. Deur die mini-simposium, "Vinger op die Pols", wat op 17 April 2024 gehou is, het ons navorsing en innovasie in die hernieude MBChB, in hibriede formaat, ten toon gestel. Die geleentheid is goed bygewoon, wat bewys kan wees van die belangstelling en betrokkenheid van baie personeel by kurrikulumtransformasie.
Die simposium het begin met 'n uitstalling en aanbieding van gesondheidsbevorderingsplakkate wat deur tweedejaarstudente saamgestel is, as deel van die Gesondheid- en Welstandsmodule. Studente was opgewonde om hul werk aan te bied, wat gelei het tot entoesiastiese verbintenisse tussen studente en kollegas. Hierdie sentiment is beaam deur prof Julia Blitz, voormalige Visedekaan: Onderrig en Leer, wat die simposium geopen het en die geleentheid as 'n viering van die harde werk deur soveel kollegas en studente beskou het.
Die hooftoespraak is gelewer deur dr Anthea Hansen van die Departement Gesondheidsberoepe-onderwys. Haar doktorale navorsing het gefokus op "Die studentestem as 'n bydraer tot 'n responsiewe kurrikulum" en het die behoefte beklemtoon om ongelykheid en sosiale geregtigheid in gesondheidsberoepe onderrig op 'n deurlopende basis aan te spreek. Baie van dr Hansen se bevindinge het aanklank gevind by die literatuur wat die ontwikkeling van die hernieude kurrikulum beïnvloed het.
Die res van die middag het talle kollegas en studente van regoor die fakulteit en universiteit aanbiedings gedoen, met refleksies oor die ervaring van kurrikulumvernuwing. Dit het navorsingsaanbiedings oor die "Wees en Word in Gesondheidsorg"-module, en oor die eerste kohortstudente se ervaring van die assessering daarvan, ingesluit. Verdere aanbiedings het gefokus op die implementering van die opeenvolgende Objektiewe Gestruktureerde Kliniese Eksamen vir die assessering van groot groepe studente in kliniese vaardighede. Die assesseringsgedeelte van die program is afgesluit met 'n aanbieding oor "Die uitdaging omarm: die waarde en impak van Capstone-assesserings" wat deel vorm van die Gesondheid- en Welstandsmodule. Die twee Capstone-assesserings is 'n Gesondheidsbevorderingsprojek wat aanloop gegee het tot 'n plakkaataanbieding (wat by die simposium vertoon word) en 'n Kampusgesondheidsdag wat volledig deur die studente beplan en geïmplementeer word.
Die simposium het voortgegaan met 'n aanbieding oor die liggaamskarteringsoefening deur die BBHC-studente. Liggaamskartering is 'n reflektiewe oefening wat die belangrikheid van fisiese ervaring en die betrokkenheid van die sintuie beklemtoon. Hierdie narratiewe metodologie gebruik kuns en die hele liggaam om te besin oor studente se leer en die ontwikkeling van hul identiteite as dokters.
Hierna is portuurgroepmentorskap verduidelik. Hierdie studentgeleide mentorskapprogram fokus op die ondersteuning van die student se professionele ontwikkeling en welstand in die hernieude MBChB-kurrikulum, deur 'n professionele ontwikkelingsplan te gebruik om die leerervaring te bestuur. Die finale aanbieding van die simposium was 'n besinning oor die verspreide opleidingsleerreis en hoe lesse wat oor die verloop van jare aangeleer is as deel van die implementering van die Landelike Kliniese Skool en Primêre Gesondheidsorgrotasies in die uitgaande MBChB-kurrikulum, die ontwikkeling van die sesdejaar-verspreide Kliniese Vakleerlingskapmodule beïnvloed.
Dr Azhar Nadkar, 'n onlangse mediese gegradueerde van die US, het die verrigtinge afgesluit met 'n besinning oor hoe om die vinger op die pols van kurrikulumvernuwing te hou.
Hierdie eerste uitgawe van die mini-simposium het ten doel om 'n basis te vorm vir 'n jaarlikse akademiese vernuwingsvertoning van alle programme in die fakulteit.